Suplementy diety dla każdego

Każdego dnia w roku, a szczególnie w okresie jesienno-zimowym może brakować nam witamin. W okresach silnego przemęczenia fizycznego i psychicznego (stres, praca, sesja) warto też sięgać po witaminy. Powinny być stosowane przez krótki czas, bowiem podstawą jest dieta, która powinna dostarczyć wszystkich niezbędnych witamin makro i mikroelementów. Kiedy wiec czujesz się źle zastanów się, czy posiłki, które spożywasz są wartościowe, a następnie w miarę możliwości wzbogać je o nowe warzywa, owoce i zastosuj suplementy diety. Preparaty witaminowe, zawierające kompleks niezbędnych witamin dla różnych grup witamin, są rewelacyjną sprawą na drodze do zbilansowania witamin w swoim organizmie. Studentom w czasie sesji szczególnie poleca się preparaty zawierające kwasy tłuszczowe omega 3 i 6, które wpływają na polepszenie pamięci i koncentracji. W czasie zaliczeń niejeden student spędza całe dnie na uczelni oraz cale noce przy książkach. To niezwykle wyczerpujące dla organizmu. Taki wysiłek może objawiać się rozdrażnieniem, problemami z koncentracją, niemożnością skupienia się. Suplementy diety poprawiające pamięć doskonale sprawdzą się w tym okresie. Natomiast dla osób, które na co dzień doświadczają stresu dobry będzie magnez z witaminą B6.